A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Берестівський заклад дошкільної освіти "Малятко" Липоводолинської селищної ради Сумської області

РІЧНИЙ ЗВІТ ДІЯЛЬНОСТІ БЕРЕСТІВСЬКОГО ЗДО "МАЛЯТКО" ЗА 2022-2023 Н.Р.

Річний звіт про діяльність Берестівського  ЗДО «Малятко»

 за 2022/2023 н.р.

Заклад дошкільної освіти «Малятко» та його функціювання

 Робота закладу дошкільної освіти  «Малятко»  у 2022/2023 навчальному році проводилась відповідно  Законів України «Про освіту»,  «Про дошкільну освіту» , «Про охорону праці», «Про дитяче харчування», «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», Конвенції про права дитини,  Положення про заклад дошкільної освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003р.  №305, із змінами та доповненнями  затвердженими постановою  Кабінету Міністрів Українивід 27 січня 2021 р. № 86, Концепція освіти дітей раннього та дошкільного віку 2020 р., заклад дошкільної освіти  діє згідно з Конституцією України, Конвенцією «Про права дитини», Законами України «Про освіту»,  «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про дорожній рух», «Про охорону дитинства», «Про пожежну безпеку», «Про охорону праці», «Про забезпечення санітарно-епідеміологічних норм», постановою Кабінету Міністрів України від 29.08.03р. №1380 «Про ліцензування освітніх послуг», Концепцією дошкільного виховання в Україні, Статутом Берестівського ЗДО  «Малятко», «Колективною угодою між адміністрацією, профспілковим комітетом та трудовим колективом», Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими інструкціями, Інструктивно-методичним листом «Про організацію фізкультурно-оздоровчої роботи в ЗДО»,  «Базовим  компонентом дошкільної освіти» (нова редакція), програмою «Дитина»,  а також відповідно програми розвитку та річного плану роботи ЗДО «Малятко»  на 2022/2023 навчальний рік.

 У 2022/2023 навчальному році заклад працював за 9-ти годинним  режимом..

В закладі працювала 1 різновікова група (від 3 до 6(7) років ).

Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти :

- подальше забезпечення доступності та якості освітніх послуг відповідно до оновленого Державного стандарту дошкільної освіти, підвищення якості професійної діяльності педагогічних кадрів та забезпечення безпечного освітнього середовища з урахуванням основних напрямів ВСЗЯО.

 Пріоритетними завданнями були:

1.                      Забезпечення  психологічної безпеки та емоційного благополуччя учасників освітнього процесу шляхом використання методичного кейсу.

2.        Формування соціально-громадської компетентності дошкільників.

У ЗДО  «Малятко» створені умови для освітньої діяльності.  Для оптимального рухового режиму є в наявності ігровий майданчик, музично-спортивний зал.

Групові приміщення  забезпечені необхідним обладнанням, іграшками, посібниками, навчально-методичною літературою згідно типового переліку обов’язкового обладнання, навчально-наочних посібників та іграшок. У кімнатах дотримується температурний режим, виконуються правила техніки безпеки, санітарного регламенту.

       Територія дошкільного закладу відповідає санітарним нормам. Заклад має огорожу, зелені насадженя, квітники.

        Музично-спортивний зал обладнаний всім необхідним для проведення музичних занять з дітьми, розваг, свят: музичний центр, телевізор, ігровий матеріал, дитячі музичні інструменти. Для фізкультурних занять: гімнастичні лави, похилі дошки, стояки та спортивний мат для стрибків у висоту та довжину, дуги для підлізання , м’ячі, обручі, скакалки та інший спортивний інвентар. Центральна стіна залу естетично оформлена, змінюється посезонно та з урахуванням тем свят, що проводяться.

Кадрове забезпечення

Освітній  процес в дошкільному закладі забезпечували  педагогічні працівники, а саме:

 1 директор, 1 вихователь, 1 сестра медична, 1 музичний керівник,   1 інструктор з фізкультури.

У ЗДО педагоги мають такі кваліфікаційні категорії:    

« спеціаліст другої категорії» – 1  

«спеціаліст» – 3         

 «бакалавр» – 1  

Освітній рівень

Вища освіта – 2        

Базова           – 2           

Середня спеціальна – 1       

Стаж педагогічної діяльності

                     До 3 – ох років  -  1     

                     3 – 10 років –    0          

                     11 – 20 років –  1       

                     21 – 30 років – 0

                    30 - 40 років -0

                     40 - 50 років -1         

Віковий склад

                    До 25 років – 1              

                     25 – 30 років   - 0           

                     31 – 40 років – 0           

                     41 – 45 років – 1         

                     46 і більше – 1               

          ЗДО забезпечений педагогічними кадрами згідно зі штатним розписом, праця педагогів упорядкована відповідно до нормативних актів, передбачених колективним договором. Порівняльний аналіз кількісного та якісного складу педагогічних працівників свідчить про стабільність колективу та його творчий потенціал.

       В ЗДО  постійно проводиться аналіз кваліфікаційного рівня педагогів та доцільність їх розстановки. В наявності перспективний план проходження курсів підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників на 5 років відповідно до «Типового положення про атестацію».

Матеріально-технічна

та навчально-методична база

     Заклад дошкільної освіти  є комунальним закладом, тому матеріальне та фінансове забезпечення гарантує селищний бюджет. Завдання адміністрації полягає в оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні.

      Фінансово-матеріальне зміцнення відбувалося за рахунок бюджетних коштів та благодійних внесків батьків.

       З кожним роком зміцнюється матеріальна база закладу. Технічний стан будівлі задовільний. Утримання, облаштування будівлі та території відповідає санітарним нормам утримання дошкільних закладів. Територія закладу має естетичний вигляд, озеленена. Огорожа території відремонтована, знаходиться у задовільному стані. Ігровий  майданчик обладнаний , ігрове обладнання відремонтоване, пофарбоване, підтримується у безпечному стані.  Прочищені бордюри, підстрижено кущі, облаштовано квітники. М’яким інвентарем заклад забезпечено на 80%. Потребує оновлення – матраци та подушки. .

       ЗДО  набрав ошатного вигляду завдяки спільним зусиллям батьків та працівників  які дбають про те, щоб наші діти виховувались у затишку і комфорті.

Організація харчування дітей

        Повноцінне та якісне харчування є невід’ємною складовою  зміцнення здоров’я дітей. Організація харчування ведеться відповідно наказу МОЗ  від 24 березня 2021 р.

№ 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».

У закладі організовано одно разовий режим харчування та забезпечено оптимальний питний режим для дітей.

  В організації харчування беруть участь сестра медична , завідувач господарством  та кухар. Про їх роботу говорять результати – за цей навчальний рік. За результатами перевірок  грубих порушень санітарного стану приміщень та харчоблоку, а також порушень відповідності нормам калорійності харчування дітей на виявлено.

Умови для організації харчування в закладі  задовільні, потребує оновлення матеріально технічна база (потрібно закупити фритюрницю, пароварку, міксер, ).

Основним принципом організації харчування, саме в ЗДО «Малятко» є :

-          Забезпечення санітарно-гігієнічних норм, дотримання всіх санітарних вимог до роздачі готових страв, наявність відповідної кількості посуду,  спецодягу, дотримання режиму харчування, наявність меню розкладки, яке вміщує розклад для дітей віком 2-4 років та дітей віком від 4-6 років відповідно до затверджених норм харчування.

Для урізноманітнення раціону дітей протягом навчального року медичною сестрою використовується нова картотека страв.

  У закладі харчуються діти  пільгових категорій:

звільнені від плати на 50% - діти з  багатодітної сім’ї.

Безкоштовно харчуються :

діти військовослужбовців ЗСУ, та військових які мають довідку УБД.

діти, що мають статус ВПО.

Адміністрація закладу протягом навчального року приділяла особливу увагу тому, щоб продукти харчування, що надходили до ЗДО, були якісними та відповідали вимогам державних стандартів, супроводжувалися накладними, сертифікатами якості, висновками санітарно-епідеміологічної експертизи.

Організація харчування в групі  знаходиться в належному стані. Питний режим організовано згідно вимог,  група забезпечена питною водою, кип’ячена вода завжди свіжа в наявності. Меню щоденно висвітлюється  у групі для  кожної вікової підгрупи.

Педагогічні працівники дотримуються принципів наступності, єдності вимог в закладі дошкільної освіти і в родині. Виконання вимог програми щодо виховання культурно-гігієнічних навичок, питання раціонального харчування дітей вносяться у тематику засідань батьківських комітетів груп, батьківських зборів, виробничих нарад, а також розглядаються на засвіданнях ради з харчування.

Слід зазначити що на протязі 2022-2023 р. у ЗДО не було жодного випадку харчових отруєнь, що свідчить про належний стан організації харчування, так як контроль за організацією харчування проводиться постійно.

  Постійно на контролі перебувають питання якості харчування, дотримання норм харчування, їх закладки, кулінарної обробки, технології приготування страв, правильності їх зберігання, дотримання санітарно-гігієнічних вимог. Результати контролю відображені в Журналі контролю за харчуванням, в протоколах виробничих нарад. Документація з питань харчування ведеться сестрою медичною, комірником, кухарем відповідно до встановлених вимог систематично, вчасно.  Режим харчування здійснювався відповідно до режиму  групи. Графік видачі готової продукції з харчоблоку дотримувався.

Медичною сестрою організовуються різні форми співпраці з батьками щодо забезпечення повноцінного збалансованого харчування дітей, пропагування здорового способу життя, здійснюється контроль за режимом та культурою харчування дітей, за формування культурно-гігієнічних навичок у дошкільнят.

Харчування дітей протягом навчального року відповідало встановленим грошовим нормам. Вартість харчування  за І півріччя 2022 року складав до 29 грн. старший дошкільний вік, ранній вік до 22 грн.. На основі накопичувальної відомості обліку витрат продуктів на одну дитину у закладі щомісячно проводився аналіз виконання натуральних норм  харчування.

        У 2022-2023 н.р. норми харчування виконано лише на 76 %, старший дошкільний вік,  77 % ранній вік. Це пояснюється тим, що протягом  року в зв’язку з  підвищенням цін,  не було використано в повній мірі: кисломолочні продукти – 57%, яйця – 80 %.

        Невиконання норм харчування пов’язано із незбалансованістю цін на продукти, постійним подорожчанням усіх видів продуктів.

Медичне обслуговування дітей в ЗДО

Дошкільний заклад має медичний кабінет. Його обладнання в основному відповідає нормативним вимогам. Медичне обслуговування дітей закладу забезпечує  медична сестра  Світлана СУБОТА.

         Протягом навчального року колектив ЗДО  приділив увагу формуванню здоров’язберігаючої компетентності дітей.  З дітьми працюють кваліфіковані педагоги,  інструктор фізкультури, медична сестра, які здійснюють постійний моніторинг стану здоров’я дітей, захворюваності, організації раціонального харчування, контроль за виконанням оздоровчих заходів, підтримують інтерес дитини до власного здоров’я, надають знання щодо його збереження.

            У ЗДО планомірно проводяться антропометричні вимірювання та оцінювання фізичного розвитку дітей. На кожну дитину групи складено «Листок здоров’я», який допомагає медичній сестрі і вихователям здійснювати індивідуальний підхід до дітей, що мають відхилення в стані здоров’я.

       Згідно з річним планом ЗДО  медична сестра  проводить серед працівників та батьків санітарно-освітню роботу через  контент сайту закладу та закриту групу у мережі Facebook сайт ЗДО. Форми й тематика санітарно-освітньої роботи різноманітні. Також відповідно плану роботи  проводить бесіди, виступає з доповідями на педрадах та батьківських зборах на теми:

-  Організація харчування у ЗДО

-  Аналіз стану харчування по квартально.

-  Санітарно-гігієнічні вимоги у ЗДО.

-  Аналіз стану захворюваності у ЗДО по квартально.

       У  закладі медичною сестрою систематично ведеться відповідна медична документація, також медсестра веде просвітницьку роботу з батьками вихованців.

ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС

Організація освітнього процесу здійснювалася відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про мови», «Про захист дитинства», згідно з  Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні, листа МОН № 1/9-148 від 16.03.2021р «Щодо методичних рекомендацій до оновленого базового компоненту дошкільної освіти»; листа МОН від 09.08.2021 № 1/9-448 «Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році»; «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності» (наказ МОН від 20.04.2015 № 446); листа МОН 1/9-362 від 16.07.2021р. «Деякі питання організації виховного процесу у 2021/2022 н.р.щодо формування у дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок»; листа МОН № 1/9-486 від 10.08.2021р. «Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти  2022/2023н.р.»; наказу МОН від 16.01. 2020 р. № 54 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти»; листа МОН № 1/9-344 від 07.07.2021 «Про планування закладів дошкільної освіти на рік»; листа МОН №1/3845 від 20.04.2022р. «Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні».

Одним із завдань, які ставив колектив ЗДО на 2022/2023 н.р. було:

1.      Створення безпечних умов  та організації освітнього процесу;

2.      Формування соціально-громадської компетентності дошкільників;

3.      Психологічний супровід учасників освітнього процесу в ЗДО.

В організації освітньої роботи з дітьми  вихователь використовувала блочно-тематичне планування освітнього процесу. Розклад організованої освітньої діяльності  відповідав  вимогам гранично допустимого навчального навантаження на дитину. В закладі проводились предметні, сюжетні, комплексні, комбіновані та узагальнюючі заняття в кінці вивченої теми.

Педагоги закладу  використовували весь час перебування дитини в дитячому закладі для формування  компетентностей дітей.

В  освітньому процесі педагоги використовували  такі педагогічні  методи та прийоми :

          Старший дошкільний вік - інтегровані заняття, чистомовки, мнемо таблиці, пальчикові ігри, проєктна діяльність, казкотерапія, елементи ТРВЗ.

Середній дошкільний вік - мнемосхеми, мнемотаблиці, символи (методика ТРВЗ), палички КЮЇЗЕНЕРА, нетрадиційні форми занять (комбіновані, інтегровані), пальчикові ігри, казкотерапія, лепбук, дихальні вправи.

Молодший дошкільний вік – інтегровані заняття, нестандартні заняття (милування природою, години ввічливості, заняття-пошук, проєктна діяльність). Мнемотаблиці, мнемодоріжки, елементи ТРВЗ, пальчикова гімнастика, прийоми релаксації.

Музичний керівник Юлія ШАПРАН – дихальна гімнастика, ритмопластика.

Інструктор з фізкультури Юлія ШАПРАН – мімічні рухи, дихальні вправи, психогімнастика, пальчикові ігри, самомасаж, масаж м’ячиками суджок, степ сходинки, фітболгімнастика,  елементи методики Миколи Єфименка.

В освітньому процесі педагоги використовували заздалегідь складені презентації та пізнавальні відеофільми, наочний матеріал та дидактичні посібники, особливо під час тижнів БЖД.

Освітній процес відбувався  систематично, під час  всього перебування дитини в ЗДО. Вихователь  проводила  інтегровані  заняття за видами освітньої діяльності. В проведенні занять використовували ігри та ігрові завдання, ІКТ ( презентації та відеофільми), дослідно-пошукову роботу (середній та старший дошкільний вік ), елементарні досліди (молодший дошкільний вік). Освітній процес продовжувався на прогулянці  шляхом проведення спостережень, дослідів, праці дітей та індивідуальної роботи, трудових доручень.

В вересні 2022 р. відповідно до річного плану роботи ЗДО «Малятко»  на  2022-2023 навчальний рік, Плану-циклограми внутрішньої системи оцінювання (контролю) якості освітнього процесу, з метою виявлення компетентності дитини на початок навчального року з кожного  освітнього напряму, була проведена  педагогічна діагностика рівня компетентності дітей старшого дошкільного віку за базовою програмою «Дитина» .

У травні проведено заключну  діагностику дітей старшого дошкільного віку.

 Аналіз показав, що було проведено всебічну роботу по підготовці дітей до школи. Старші дошкільнята отримали знання, уміння й навички з усіх видів діяльності, вміють поводити себе  в різних життєвих ситуаціях. На належному рівні знаходиться функціонування всіх когнітивних процесів – сприймання, увага, пам'ять, мислення, мовлення, уява, що дають змогу дитині пізнавати світ та бути активними суб’єктами пізнання.

Рівень засвоєння дітьми дошкільного закладу вимог програми визначається на основі критеріїв результативності навчально-виховної роботи.

    Показники рівня готовності дошкільників до шкільного навчання:

 

 

Група

Високий рівень

Середній рівень

Низький рівень

Старшого дошкільного віку (5 дітей)

2 (40 %)

3  (60 %)

 

 

За допомогою спостереження та тестування було проведено комплексне обстеження дітей старшого дошкільного віку та було виявлено ,що більшість дітей є з середнім  рівнем підготовки 3 дітей (60%). З високим рівнем - 2 дітей (40%) і не підготовлених до шкільного навчання вихованців не виявлено

В  навчальному році з дітьми старшого та середнього віку варіативну частину БКДО виконували через:

 Гурток «Казкова фізкультура» - автор Єфименко М.М.- інструктор з фізкультури Юлія  ШАПРАН

 

Фізкультурно-оздоровча робота

Одним з пріоритетних завдань роботи колективу щорічно є оздоровчий напрямок. Впродовж 2022/2023 року тривала робота по удосконаленню фізкультурно-оздоровчої діяльності через оптимізацію рухового режиму та організацію самостійної рухової діяльності дітей.

В закладі працює досвідчений інструктор з фізкультури Юлія ШАПРАН, заняття та інші форми з фізкультури проводить цікаво та весело для дітей.  Всю роботу інструктор з фізкультури проводила враховуючи листки здоров’я  дітей груп.

 Спортивно – оздоровча робота  в закладі в даний час, час воєнного стану на задовільному рівні.

Методична робота

Методична робота з педагогічними кадрами протягом року була побудована на принципах доступності, рівності умов для кожного педагогічного працівника, безперервності їх професійного вдосконалення. Структура роботи сприяла реалізації поставлених завдань; підвищення рівня професійної майстерності кожного педагога. Всі форми методичної роботи планувались з урахуванням загальної та професійної компетентності педагогів. З метою забезпечення умов для успішного вдосконалення й окреслення змісту професійної діяльності педагогів у навчальному році проводилась робота за напрямами:

– організація тематичних виставок методичної літератури відповідно до тем педрад.

 – перегляд вебінарів, в режимі ОНЛАЙН ;

 - вивчення  Базового компоненту дошкільної освіти через проведення круглого столу, презентації та перегляд вебінарів;

– педагогічних консультацій з вивчення діючих навчальних програм, відбір програми для наступного навчального року.

Для визначення рівня педагогічної компетентності вихователя, протягом навчального року, проводилися моніторинги: «Базові емоції дошкільників», «Формування соціально-громадської компетентності дошкільників»; «Рухлива гра» та інші. За даними моніторингу підвищився рівень професійної компетентності вихователя, знань з різних розділів програми та підвищилась результативність освітнього  процесу: зріс рівень професійної компетентності вихователя.

З метою підвищення педагогічної майстерності вихователів, спрямовуючи освітній  процес на виконання головних завдань, були сплановані та проведені протягом року такі форми методичної роботи:

- найважливішою формою підвищення педагогічної майстерності, креативності педагогів була педагогічна рада.

Засідання педагогічної ради

 

Форма проведення заходу

Тема заходу

Термін

Відповідальний

Примітка

І. Педрада- «круглий стіл»

«Беремо педагогічний старт в умовах сьогодення» (настановча)

31.08.2022

 Директор ЗДО

виконано

аналіз

 

 

 

 

 

обмін думками

 

педагогічна «кав’ярня»

 

 

довідка

 

 

 

 

«хвилинки презентації»

 

 

 

1. Про діяльність педагогічного колективу за минулий  2021/2022  навчальний рік. Визначення пріоритетних напрямків педагогічного процесу на 2022/2023 н. р.

2.Обговорення та затвердження плану роботи ЗДО «Малятко»  на 2022/2023 навчальний рік

3.Обговорення проблеми закладу, окреслення труднощів її реалізації та обмірковування шляхів розв’язання

4.Підведення підсумків  огляду   групи у підготовці до нового навчального року.

5. Організаційні питання початку навчального року:

• визначення програм,  видів та форм планування;

• затвердження режиму роботи ЗДО в умовах воєнного стану;

• стан укриття та дотримання алгоритму дій при сигналі «Повітряна тривога»;

• робота  гуртків закладу;

• затвердження розкладу   організованої освітньої діяльності дошкільників та розпорядку дня дітей;

• підвищення фахової майстерності педагогів ЗДО.

 

директор

 

 

 

педагогічний колектив

 

директор

 

директор

 

 

директор, педагогічний колектив

 

 

ІІ. Педрада

(психолого-педагогічна)

«Психологічно безпечне освітнє середовище як необхідна умова успішного розвитку та соціалізації дитини»

30.11.2022

Директор ЗДО

виконано

інформаційні хвилинки

інформація

 

методичний аспект

практичний аспект

   довідка

 

аналіз

1. Результати виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради.

2. Роль педагога у формуванню психологічно безпечного середовища в ЗДО .

3. Профілактика булінгу, мобінгу в ЗДО.

4. Розвиток емоційного інтелекту педагога як важлива передумова ефективного освітнього середовища.

5. Стан роботи зі створення психологічного та фізичного безпечного освітнього середовища.

6. Підсумок огляду куточка усамітнення в групі для психологічного розвантаження

 

директор

педагоги

(з досвіду роботи)

 

вихователь

 

 

директор

 

III.

Педрада

Підвищення професійної компетентності педагогів за 2022р.

 

Директор

виконано

ІV. Педрада - консиліум

 

«Патріотичне виховання дошкільнят в умовах сьогодення»

28.02.2023

Директор ЗДО

виконано

інформаційні хвилинки

 

обговорення перспектив поглибленої роботи

 

педагогічні діалоги (з досвіду

роботи)

довідка

тест та анкетування

1. Результати виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради.

2. Сутність та значення патріотичного виховання у формуванні життєво компетентної особистості дошкільника.

3. Різноманітність форм роботи щодо громадянсько-патріотичне виховання дошкільнят

4. Про результати тематичного вивчення стану  роботи з громадсько-патріотичного виховання дошкільників.

5. Діагностика професійної компетентності педагогів щодо громадянсько-патріотичного виховання дошкільників

 

директор

 

 

 

 

 

 

 

V. Педрада

ділова-гра

«Атестація педагогічних працівників»

06.03.2023

Директор ЗДО

виконано

VI. Педрада

 

«Навчальний рік позаду: підсумки, проблеми, реалії» (підсумкова)

30.05.2023

 Директор

виконано

інформаційні хвилинки

 

звіт

 

 

 

 

довідка

 

 

 

звіт

 

обмін думками

1. Результати виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради.

2. Порівняльний  аналіз результатів моніторингу знань дітей  у ЗДО «Малятко» за 2022/2023 н. р.

 

3. Про виконання плану роботи закладу  й реалізації річних завдань.

 

4. Про результати дослідження рівня психологічної готовності до навчання в НУШ.

 .

 

5. Затвердження та обговорення плану оздоровчої роботи у літній період 2023 року

 

директор

 

вихователь

 

директор

 

 

 

 

директор

 

педагогічний колектив

 

 

Проведені педагогічні ради відзначались актуальністю,  науковістю та доцільністю тематики, інноваційними підходами до їх проведення з використанням інтерактивних форм і методів.

Тематика педагогічних рад відповідала ключовим завданням на навчальний рік. В кожній педраді розглядалось перше питання на виконання рішень попередньої педради, в педагогічних радах передбачені заходи для участі педагогів всіх категорій.

Робота педагогічних рад була проведена на науковій основі. Педагоги обмінювалися досвідом своєї роботи, активно включалися до обговорення «за круглим столом», інформували, аналізували, звітували про власні здобутки, ділились власним досвідом роботи, демонстрували мультимедійні презентації з власного досвіду роботи, підбивали підсумки роботи щодо вирішення річних завдань. Систематично брали участь в засіданнях педагогічної ради 80% її членів.

Важливою формою підвищення рівня педагогічної майстерності педагогів була участь у проведенні семінарів зазначених в плані. Зміст проведених семінарів складався з теоретичних, практичних завдань і використання активних та інтерактивних форм роботи з кадрами. В результаті роботи семінарів, підвищилась ефективність діяльності колективу за комплексною і парціальними Програмами, підвищилась якість роботи по вирішенню річних завдань.

Методична робота в ЗДО була максимально гнучкою, сприяла підвищенню інноваційного потенціалу педагогів – у роботі з педагогами переважали інтерактивні форми методичної роботи, в яких мав можливість взяти участь кожний педагог.

 

ВНУТРІШНЯ СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ

ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ  контрольна функція управління

Вивчення стану організації освітнього процесу:

Тема заходу

Термін проведення

Відповідальний

Примітки

тематичне

1. Про стан  роботи зі створення психологічного та фізичного безпечного освітнього середовища.

2. Про стан   роботи з громадсько-патріотичного виховання дошкільників.

листопад

 

 

 

лютий

директор

виконано

підсумкове

1. Готовність до навчального року

2. Стан проведення літнього періоду

2. Професійна компетентність педагогів.

3. Визначення рівня та якості знань дітей за Державним стандартом дошкільної освіти

серпень

 

серпень

 

 

лютий

 

травень

директор

виконано

оперативне

1. Ведення документації відповідно до Номенклатури ЗДО.

2. Організація адаптаційного періоду

3. Готовність педагогів до робочого дня

4. Зміст інформаційних стендів для батьків

5. Організація методичної роботи з педагогами

6. Організація освітнього процесу (планування та проведення  занять за освітніми напрямами)

7. Дотримання правил безпеки життєдіяльності

8. Організація рухливих ігор під час прогулянки

9. Організація занять з образотворчої діяльності

10. Взаємодія дітей у групі

11. Якість виконання рішень педагогічних рад.

вересень

 

 

вересень

 

жовтень

 

жовтень

 

листопад, лютий

 

жовтень-квітень

 

 

вересень - травень

жовтень, квітень

лютий

 

квітень

листопад, січень, березень

директор

 

 

виконано

6.2. Вивчення процесів функціонування

 

 

 

 

 

 

Вивчення питань з організації харчування дітей

 

- дотримання принципів організації харчування за системою  НАССР в ЗДО;

- якість продуктів харчування і продовольчої сировини під час отримання від постачальника;

- дотримання строків реалізації продуктів харчування і продовольчої сировини. Товарне сусідство;

- дотримання технології приготування страв. Вихід і якість страв;

- культура харчування дітей;

- дотримання вимог зберігання продуктів харчування і продовольчої сировини;

- виконання норм харчування, врахування його під час складання меню;

- відповідність об’єму страв для дітей у групах. Обсяг відходів їжі у групах;

- ведення документації щодо харчування дітей;

- забезпеченість харчоблоку мийними, дезінфікуючими засобами, наявність сертифікатів їх якості;

- розподіл їжі за калорійністю;

- дотримання правил особистої гігієни працівниками харчоблоку;

- дотримання техніки безпеки під час роботи;

- виконання графіку поточного прибирання на харчоблоці;

- дотримання режиму харчування дітей у всіх групах, порціювання страв;

- видача страв на групи помічникам вихователів при наявності відповідного посуду, спецодягу;

-  відбір та зберігання добових проб;

- повнота закладки продуктів під час приготування страв;

- наявність продуктів харчування і продовольчої сировини у коморі.

 

2022/2023 н. р.

директор ЗДО, медична сестра

виконано

6.3. Вивчення  питань з охорони праці, пожежної безпеки, ТБ та ЦЗ 

 

 

 

 

- ведення документації з охорони праці;

- виконання інструкції щодо дій в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеру;

- виконання інструкції з охорони життя та здоров’я дітей, правил ТБ на робочому місці;

- виконання заходів з охорони праці;

- проведення інструктажів з охорони праці;

- виконання заходів з електробезпеки;

- проведення інструктажів з пожежної безпеки;

- виконання заходів з пожежної безпеки;

- виконання заходів з ЦЗ.

2022/2023 н.р.

 

 

 

 

Директор ЗДО, завгосп

 

 

 

 

виконано

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль за внутрішньою системою якості освіти у ЗДО вівся за допомогою циклограми у плані роботи

з/п

Зміст внутрішнього контролю

(форма узагальнення)

Місяці

вересень

жовтень

листопад

грудень

січень

лютий

березень

квітень

травень

червень

липень

серпень

1.

Готовність ЗДО до нового навчального року (педрада, наказ, виробнича нарада)

П;

 В

Н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П

 

2.

Затвердження  плану роботи закладу на навчальний рік та оздоровчий період (педрада, наказ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П

Н

3.

Виконання  плану роботи закладу (педрада, наказ)

 

 

 

 

 

 

 

 

П

Н

 

 

 

4.

Аналіз захворюваності дітей у ЗДО (наказ)

 

 

 

 

В

Н

 

 

 

 

 

 

 

5.

Затвердження тарифікації педагогічних працівників (наказ)

Н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

Організація харчування дітей (наказ)

Н

 

 

 

В

 

 

В

 

 

В

 

 

 

 

7.

Стан харчування дітей (виробнича нарада, наказ)

Н

 

 

 

 

В

Н

 

 

Н

 

 

 

 

8.

Дотримання  Інструкцій  та алгоритму дій  з ЦЗ під час воєнного стану. (виробнича нарада, наказ)

 

 

 

 

В

Н

 

 

 

 

 

 

 

9.

Забезпечення літнього оздоровлення дітей (виробнича нарада, наказ, педрада)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В

П

 

 

П

Н

10

Проведення ремонтних робіт приміщень закладу (виробнича нарада,  збори трудового колективу)

 

 

 

 

 

 

 

 

В

ЗТК

 

 

11

Визначення рівня та якості знань дітей за БКДО (педрада, доповідна записка, довідка)

 

 

 

 

 

 

 

 

П

Н

Д

 

 

 

12

Атестація працівників (наказ, виробнича нарада)

Н

Н

 

 

 

 

В

Н

Н

 

 

 

 

13

Стан тематичного вивчення згідно річних завдань закладу (педрада, наказ, довідка)

ДЗ

ДЗ

П

Д

Н

 

П

Д

Н

 

П

Д

Н

 

ДЗ

 

 

 

14

Стан фізкультурно-оздоровчої роботи (виробнича нарада, наказ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З

 

 

 

15

Організація освітньо -виховного процесу  (педрада, довідка, наказ)

 

 

 

 

П;

Д;

 

 

 

 

Д

   Н;

П

 

 

 

16

Моніторинг навчальних досягнень старших дошкільнят

ДЗ

 

 

 

 

 

 

 

П

ДЗ

Н

 

 

 

17

Забезпечення заходів з охорони праці, цивільної оборони, пожежної безпеки (наказ, виробнича нарада)

Н

В

ЗТК

 

 

 

В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Н

18

Стан роботи з профілактики дитячого травматизму, охорони життя та здоров’я дітей (наказ, виробнича нарада)

 

 

 

 

Н

 

В

 

Н

 

 

 

19

Методична робота в ЗДО, моніторинг якості знань (наказ, педрада)

 

 

 

 

Н

 

 

 

П

Н

 

 

 

20

Взаємодія ЗДО та Берестівського ліцею з питань наступності (виробнича нарада)

 

 

 

 

 

 

 

 

В

 

 

 

21

Діяльність Ради ЗДО

 

ЗТК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22.

Про хід виконання Стратегії  розвитку ЗДО на 2022-2027 н. р. (виробнича нарада, наказ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В

 

 

 

 

23.

Відвідування вихованцями ЗДО (виробнича нарада, наказ)

 

 

 

 

В

 

 

 

Н

 

 

 

24.

Робота гуртків (педрада, наказ, виробнича нарада)

П

 

 

 

 

 

 

 

Н

 

 

 

25.

Збагачення розвивального ігрового середовища та матеріальної бази ЗДО (педрада, збори трудового колективу)

П

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗТК

 

 

26.

Про дотримання санітарного стану ЗДО за результатами контролю.

 

 

 

 

 

 

З

В

 

 

 

 

 

 

 

Умовні скорочення:

В – виробнича нарада;

П – педагогічна рада;

ЗТК – збори трудового колективу;

Н – наказ;

ДЗ – доповідна записка;

Д – довідка;

З – звіт;

 

Робота з охорони життя і зміцнення здоров’я дітей.

         Удосконаленню системи фізичного виховання узакладі дошкільної освіти сприяє чіткий та систематичний медико-педагогічний  контроль за станом здоров’я, фізичним розвитком та руховою активністю дітей.

       Сайт нашого закладу містить сторінку медсестри, на якій висвітлюється широкий спектр інформації щодо оздоровлення та здоров’язберігаючих заходів  для наших дітей та батьків.

          У різновіковій групі, за результатами  антропометричних вимірюваннь, наявний листок здоров’я дітей, згідно з яким проводиться маркування меблів, здійснюється індивідуальний підхід під час фізкультурно-оздоровчої роботи.

    Упродовж навчального року педагогами враховувався стан здоров’я дітей під час проведення занять з фізичної культури, організації рухового режиму упродовж дня, підбору рухливих ігор.        

              Вся обов’язкова медична документація велась своєчасно, за встановленою формою.  Проводилася санітарно-просвітницька робота з батьками медичним працівником  через вайбер-групи та на сайті ЗДО у зв’язку з запроводженням воєнного стану.

Всі педагоги використовували  здоров’язберігаючі, здоров’я формуючі технології. Постійно велась робота з формування правильної постави, профілактики плоскостопості. До  ранкової  гімнастики введені вправи на попередження плоскостопості та постави.

Систематично директор та сестра медична  контролювали дотримання у групах режиму дня, режиму провітрювання,, рухового режиму, санітарного  стану, та виконання протиепідемічних заходів щодо профілактики захворювання  на COVID-19, що теж відіграє невід’ємну роль у збереженні здоров’я вихованців. Вся обов’язкова медична документація велась своєчасно, за встановленою формою. Також сестрою медичною закладу, постійно проводиться санітарно-просвітницька робота з батьками, працівниками та дітьми, щодо попередження різних видів захворювання та  проходження медичного огляду працівниками ЗДО. У  час запроваждення воєнного стану ця робота з батьками проводилась через  консультування у групових  мережах Viber. Медсестра  контролює дотримання термінів проходження медичних оглядів працівників.

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

Взаємодія з батьками

Форма проведення заходу

Тема заходу

Термін проведення

Відповідальний

загальні батьківські збори

 

1.«Дитсадок в умовах війни: адаптація дошкільнят до вимог сьогодення»

2. «Відповідальність сім’ї за розвиток дитини – одна з умов виконання державного стандарту дошкільної освіти в Україні»

        жовтень

 

 

квітень

Директор, вихователь.

 

настановчі  батьківські збори

«Адаптація  -  важливий момент, пов’язаний із серйозними змінами»

серпень

директор

 

групові батьківські збори

 

               «Самостійність -  потреба, вибір і право дитини »

              «Роль середовища у формуванні мовлення дітей»             .

              «Збереження емоційного здоров’я дітей в умовах війни»

              «Діти яких ми виховуємо: теорія поколінь»

 

              «Як формувати психологічну стійкість дошкільника»

              «Щоб дитина не загубилася в школі»

 

 

 

вересень

 

 

     

 

 

грудень

 

 

 

 

квітень

 

 

 

 

 

 

вихователь різновікової групи

 

 

 

вихователь різновікової групи

 

 

вихователь різновікової групи

ярмарок до Дня Дошкілля»

«Світ солодощів»

вересень

директор, педагоги ЗДО

публікації через QR- коди

Просвітницька-профілактична  робота з батьками:  інформування батьків за допомогою використання  сучасних цифрових технологій, а саме: застосування QR кодів

упродовж 2022/2023 н. р.

вихователь

Анкетування

(Google-форми)

              «Булінг в дитячому  середовищі»

              Анкетування батьків, як метод збору інформації за напрямом

Освітнє середовище закладу дошкільної освіти  (ВСЗЯО)

листопад

 

упродовж 2022/2023 н. р.

 

 

директор

воркшоп

«Емоційний інтелект як фактор успішної соціалізації дитини»

листопад

 вихователь

практичне заняття

«Родина як осередок для емоційного благополуччя дитини»

січень

Директор,вихователь

семінар

«Взаємодія сім’ї та ЗДО щодо створення ситуації успіху для розвитку дошкільника в умовах сучасності»

березень

директор 

 

              Дні відкритих дверей

 

              Дні добрих справ

1-й   вівторок

щомісяця

остання

п’ятниця

вихователь

 

 

тематичні виставки робіт батьків та дітей

              «Війна у малюнках дітей»

              «Зимовий дивосвіт» паперові вироби (витинанки, орігамі) 

              «Під мирним небом України»

жовтень

 

січень

         

       квітень

вихователь

зелена толока

акція  «Збережемо довкілля чистим»

квітень

директор

трудовий десант

акція «Благоустрій території ЗДО»

травень

директор

 

5.2. Співпраця зі школою

 

Форма проведення заходу

Тема заходу

Термін проведення

Відповідальний

Організаційна робота

• Уточнення списків дітей, які вступатимуть до першого класу НУШ

• Укладання угоди про співпрацю із НУШ

• Забезпечити необхідне освітнє  середовище для організації різних видів діяльності дітей старшого дошкільного віку з урахуванням їхніх вікових потреб та індивідуальних інтересів.

• Організація взаємовідвідування:  уроків у першому класі вихователями старших груп ЗДО та занять у старших групах учителями початкових класів ЗЗСО.

• Екскурсія з дітьми випускної групи ЗДО територією школи.

• Екскурсія з елементами квесту для дітей старшої групи «Шкільними сходинками до пізнання»

 

• Співбесіда із заступником директора, вчителями  перших класів за підсумками успішності учнів (випускників ЗДО) перших класів за семестр.

• Організувати участь дітей старшого дошкільного віку у спільних з учнями перших класів заходах:

- свята Першого та Останнього дзвоника;

- свято Прощання з букварем

• Проведення вчасного медичного огляду дітей, аналіз даних про стан здоров'я та рівень фізичного розвитку дошкільнят старших груп та учнів перших класів

липень-серпень

 

вересень

 

вересень

 

 

 

 

 

 

 

2022/2023 н.р.

 

 

 

 

 

 

лютий

 

 

березень

 

 

 

 

грудень

 

 

 

 

 

2022/2023н.р.

 

 

 

 

 

 

 

січень-квітень

директори ЗДО та ліцею 

 

вихователь

 

 

 

 

директор ЗДО, заступник директора ліцею

 

 

вихователь

 

вихователь, заступник директора ліцею

директори ЗДО та ліцею

 

 

 

вихователь, заступник директора ліцею

 

 

 

 

сестри медичні

Інформаційно-методичне  забезпечення

 

 

 

 

«круглий стіл»

 

 

педагогічна лабораторія

 

 

 

тренінг

 

 

 

 

проблемний семінар 

 

 

шкала думок 

• Вивчення нормативних документів з питань організації освітнього процесу у початковій школі в контексті реформи «Нова українська школа». 

• Знайомство вчителів початкової ланки з напрямами оновленого   БКДО .

• Розроблення  рекомендацій для батьків.

 

 

 

• «Проблемні запитання – імпульс для дослідження»

• Тиждень відкритих дверей  у НУШ

 

• «Проблеми наступності та перспективності, шляхи їх вирішення».

 

• «Самоцінність дошкільного дитинства, питання підготовки дитини до НУШ».

вересень

 

 

 

 

 

листопад

 

 

 

 

січень

 

 

 

 

лютий

 

 

 

 

березень

 

 

 

квітень

вихователь,

заступник директора ліцею

 

вихователь,

заступник директора ліцею

вихователь,

заступник директора ліцею

директор ЗДО, заст. директора ліцею

 

директор, вихователь ЗДО

 

 

педагоги 

 

Психодіагностична та корекційно-розвивальна робота

• діагностика адаптаційних процесів учнів перших класів.

• провести психодіагностичну роботу з дітьми 5-6-річного віку, спрямовану на виявлення рівня та особливостей розвитку кожної дитини, її готовності до навчання.

• провести обстеження дітей логопедом, організувати індивідуальні заняття з дітьми та консультування педагогів та батьків.

жовтень

 

 

 

квітень

 

 

 

 

 

вересень

практичний психолог ліцею

 

 

практичний психолог ліцею

 

 

 

 

Робота з батьками

інформаційна трибуна

 

 

батьківські збори

 

 

практикум у формі гри

 

консультація для батьків

 

 

батьківська конференція

 

 

індивід. консультації

 

• «Підготовка дітей до школи – спільна справа ЗДО, сім’ї та школи»

 Теми:     

• «Як формувати психологічну стійкість дошкільника»

• «Щоб дитина не загубилася в школі»»

 «Корзина почуттів»

 

• «Створення оптимальних умов для успішного навчання у школі»

 

• День відкритих дверей

 

• «Дитячий садок – школа: плавний перехід чи стрибок через прірву?»

 

• для батьків, які мають проблеми щодо виховання дітей старшого дошкільного віку

жовтень

 

 

 

вересень

 

 

квітень

 

листопад

 

 

грудень

     

     лютий

 

 

березень

       

       

 

за запитом

 

директор, вихователь

 

директор, вихователь

 

практичний психолог ліцею

 

вихователь

 

директори ЗДО та Берестівського ліцею

директор ЗДО

 практичний психолог ліцею

 

 

практичний. Психолог ліцею

 

Методична тема «Формувати стійку мотивацію педагогів до самоосвітньої та творчої діяльності в умовах запровадження Базового компоненту дошкільної освіти та оновленого змісту освітнього процесу і викликів сьогодення.»

 

МЕТОДИЧНА РОБОТА З КАДРАМИ

 

ПІДВИЩЕННЯ  ПЕДАГОГІЧНОЇ  МАЙСТЕРНОСТІ

ПРАЦІВНИКІВ  ЗДО

 

Форма проведення заходу

Тема заходу

Термін проведення

Відповідальний

прес-реліз

Комунікативно - освітній простір ЗДО в умовах війни

вересень

 директор

методичний квест

Володарі планів: якісний план – ефективний освітній процес

вересень

директор

консультація

Роль вихователя у формуванні безпечного середовища

жовтень

директор

консультація

Емоційний інтелект, як фактор психологічного здоров’я дітей дошкільного віку

жовтень

директор

консультація-інструктаж

Як формувати психологічну стійкість

жовтень

директор

 тренінг

Розвиток емоційної сфери дошкільника

листопад

директор

консультація

Розвиток емоційної сфери дошкільника

листопад

директор

 

консультація

Основи  патріотичних почуттів дошкільників: як формувати та які напрями обрати

грудень

директор

самоосвіта

 

Організація проектів громадсько-патріотичного змісту в різних вікових групах

грудень

педагоги

методичні рекомендації

Що розмістити в етнографічних осередках ?

січень

директор

консультація

Методи та прийоми громадсько-патріотичного виховання дошкільників.

січень

директор

майстер-клас

Народна іграшка в роботі з дітьми різного віку

лютий

вихователь

тренінг

Рідна мова-джерело патріотичних почуттів

лютий

директор

тренінг

Без зайвих рухів, або Східна фізкультура в дитячому садку

березень

інструктор з фізкультури

фестиваль ідей

Як організувати командну взаємодію дошкільників

квітень

педагоги

педагогічна студія

Стіни, стеля та підлога, що говорять: упроваджуємо технологію

вересень

директор

майстер-клас

Розвиваємо емоційний інтелект дошкільнят

листопад

директор

практикум

Стрес-менеджмент у професійній діяльності педагогів

грудень

пр. психолог ліцею

тренінг

Організовуємо освітню роботу з дітьми на основі літературного тексту

квітень

директор

огляд

Підготовка груп до нового навчального року

серпень

директор

огляд

Куточок  усамітнення в групі  для психологічного розвантаження

листопад

директор

огляд

Ігри морально-етичного змісту для дошкільників

грудень

директор

огляд

Город на підвіконні

березень

директор

Форма проведення заходу

Тема заходу

Термін проведення

Відповідальний

 

Тиждень Безпеки

Тиждень інновацій

Тиждень виховання любові до малої Батьківщини

Тиждень «Атестаційний марафон»

жовтень,квітень

листопад

грудень

 

січень

директор

Форма проведення заходу

Тема заходу

Термін проведення

Відповідальний

Ігрова діяльність

«Малечі про моральні речі»

листопад

Шапран Ю. Л.

Інтерговане

заняття з морально-етичного виховання для молодшого дошкільного віку.

«Моя сім'я – моя гордість»

«Мова почуттів»

жовтень

 

Інтерговане

заняття з морально-етичного виховання для старшого дошкільного віку

«Що таке доброта?»

 

жовтень

Шапран Ю. Л.

майстер-клас

Сходинки до майстерності (прийоми розвантаження та розслаблення дітей)

листопад

Практичний психолог ліцею

комплексне заняття

«З ким поділитися своїм теплом»

листопад

Шапран Ю. Л.

«З ким поділитися своїм теплом»

Скарбничка ігор морально-етичного виховання.

листопад

Шапран Ю. Л.

Міні проект з громадсько-патріотичного напряму

(старший дошк. вік)

«Місто у якому живе моя родина.»

січень

Шапран Ю. Л.

Міні проект з громадсько-патріотичного напряму

(середній дошк. вік)

 

«Ремесла нашого народу: гончарство, лозоплетіння»

січень

Шапран Ю. Л.

Міні проект з громадсько-патріотичного напряму

(мол. дош. вік)

«Народні іграшки»

січень

Шапран Ю. Л.

Міні проект з громадсько-патріотичного напряму

(мол.дош. вік)

«Символи українського народу»

січень

Шапран Ю. Л.

 

.

   

Ігри грамадсько-патріотичного напряму

 

             Картотека

лютий

Шапран Ю.Л.

 

 

3.8. Система моніторингу якості освіти

Форма проведення заходу

Тема заходу

Термін проведення

Відповідальний

моніторинг

 

Визначення рівня та якості знань дітей за Державним стандартом дошкільної освіти (за підсумками моніторингу)

вересень 2022,

травень 2023

директор

моніторинг

 

Проведення тестування з фізичного виховання дітей старшої групи

жовтень2022, травень 2023

інструктор з фізкультури

тематичне  вивчення

 Про стан  роботи  зі створення психологічного та фізичного безпечного освітнього середовища.

листопад

директор

тематичне  вивчення

Про стан  роботи з використання інноваційних технологій та ППД  у вихованні патріотизму.

січень

директор

тематичне  вивчення

Про стан адаптації дітей  молодшого віку до умов ЗДО

жовтень

директор

комплексне вивчення

Організація освітнього процесу в групі для дітей з порушеннями мовлення

січень

директор

моніторинг

Про результати  засвоєння програми  «Дитина» вихованцями ЗДО

квітень-травень

директор

вивчення документації  спост-ження

Організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти у закладі

2022/2023 н. р.

директор

індивід. Бесіда з педагогом

Стан ведення ділової документації

2022/2023 н. р.

директор

вивчення планування, індивід. Бесіда з педагогом

Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності та якість організації освітнього процесу

2022/2023 н. р.

директор

інд. бесіда з педагогом

Робота по самоосвіті

2022/2023 н. р.

директор

спостереження за роботою педагога

Результативність педагогічної діяльності вихователя після проходження курсової перепідготовки

2022/2023 н. р.

директор

опитування, анкетування

Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників

2022/2023 н. р.

директор

опитування, анкетування

Налагодження співпраці з батьками, працівниками закладу дошкільної освіти

2022/2023 н. р.

директор

 

Для визначення рівня педагогічної компетентності вихователя, протягом навчального року, проводилися моніторинги: «Базові емоції дошкільників», «Формування соціально-громадської компетентності дошкільників»; «Рухлива гра» та інші. За даними моніторингу підвищився рівень професійної компетентності вихователя, знань з різних розділів програми та підвищилась результативність освітнього процесу: зріс рівень професійної компетентності вихователя.

З метою підвищення педагогічної майстерності вихователя, спрямовуючи освітній процес на виконання головних завдань, були сплановані та проведені протягом року такі форми методичної роботи:

- найважливішою формою підвищення педагогічної майстерності, креативності педагогів була педагогічна рада.

.

В цілому всі заплановані заходи були виконані на 85%, деякі з них переносились на інший термін ; в зв’язку з обставинами незалежними від нас, наприклад частими тривогами , епідеміологічною ситуацією та іншими причинами.

Робота з батьками проводилася відповідно плану  матеріали були висвітлені у групі фейсбук , у вайбер групі . Батьківські збори розроблялися на онлайн дошці падлет.

Відповідно циклограми внутрішнього контролю, проводилися різні види моніторинги, результати яких зазначалися у наказах, довідка, звітах та картках.

В кінці навчального року традиційно було проведено анкетування педагогів з метою оцінювання методичних заходів педагогами та вивченням пропозицій щодо планування на новий навчальний рік.

Діяльність  структур  колегіального управління

загальні збори трудового колективу

Форма проведення заходу

Тема заходу

Термін проведення

Відповідальний

І.

1. Про дотримання основних заходів ЦЗ та БЖД учасниками освітнього процесу під час воєнного стану (стан укриття та дії учасників освітнього процесу під час сигналу «Повітряна тривога»).

2.  Обрання  Ради ЗДО та затвердження  плану роботи Ради  на 2022/2023 навчальний рік.

3. Звіт та діяльність БО

4. Готовність ЗДО  до роботи в осінньо-зимовий період

27.10.2022

 

директор

 

 

 

 

 голова БО

 завгосп

ІІ.

1.Звіт директора ЗДО  про роботу у 2022/2023 навчальному році.

2. Про зміцнення матеріально-технічної бази ЗДО.

3.Звіт Ради з харчування, з охорони праці

4. Про проведення ремонтних робіт та забезпечення благоустрою ЗДО

30.06.2023

директор

Голова Ради

 

сестра медична,

завгосп

 

2.3. ВИРОБНИЧІ НАРАДИ

 

 

Форма проведення заходу

Тема заходу

Термін проведення

Відповідальний

І. «нарада- стратегія»

 

Організація роботи закладу дошкільної освіти на 2022/2023 н. р.

1. Створення належних, безпечних, доступних умов розвитку, виховання, навчання дітей та праці (ВСЗЯО).

2. Про результати навчання з ОП та атестації робочих місць за умовами праці.

3. Затвердження Правил внутрішнього трудового розпорядку зі змінами щодо питань воєнного стану та графіків роботи всіх служб.

4. Про підготовку ЗДО до роботи в осінньо – зимовий період під час воєнного стану.

5. Про організацію харчування в ЗДО відповідно до стандартів НАССР.

6. Про результати тематичного вивчення «Про стан адаптації дітей молодшого віку до умов ЗДО»

22.09.2022

 

 

директор

 

 

директор

 

 

директор

 

 

 

завгосп

 

 

 

директор,сестра медична

ІІ. «нарада-консиліум»

Актуальні питання сьогодення

1. Про організацію харчування дітей в ЗДО. Виконання норм харчування у 2022 році.

2. Про дотримання Інструкцій  та алгоритму дій  з ЦЗ під час воєнного стану.

3. Про результати захворюваності та відвідування у 2022 році.

4. Про стан виконання права на  відпустку працівників ЗДО

5. Про роботу з дітьми соціально-незахищених категорій

6. Про стан батьківської плати за 2022 рік

17.01.2023

сестра медична

 

 

сестра медична

 

сестра медична

 

 

вихователь

директор

ІІІ. «інформаційна трибуна»

Злагодженість – запорука успіху

1. Про дотримання санітарного стану ЗДО за результатами контролю..

2. Дотримання працівниками виконавчої дисципліни.

3. Попередження дитячого травматизму та безпеки життєдіяльності дітей.

4. Професійний ріст педагогів (атестація, курсова підготовка)

17.03.2023

 

сестра медична

 

 

директор

 

 

директор

ІV.

«нарада-підсумок»

Рік позаду: проблеми та перспективи покращення роботи ЗДО.

1. Про хід виконання Стратегії  розвитку ЗДО на 2022-2027 н. р.

2.  Про досягнення колективу за минулий навчальний рік та перспективи роботи в новому навчальному році..

3. Про завдання колективу на літню оздоровчу кампанію 2023 року.

4. Організаційні аспекти роботи ЗДО

25.05.2023

 

 

директор

 

директор

 

директор

 

директор

директор

2 .4 .РАДА З ХАРЧУВАННЯ

 

Форма проведення заходу

Тема заходу

Термін проведення

Відповідальний

самоосвіта

Ознайомлення із законодавчою та нормативною базою щодо харчування дітей в ЗДО

По мірі надходження

голова Ради з харчування

моніторинг

виконання перспективного меню та норм  споживання продуктів харчування за квартал, рік 

щоквартально

директор, члени ради,медична сестра

аналіз

Виконання норм та вимог щодо харчування дітей в ЗДО

 

щомісяця

медична сестра

 

Відвідування всіх прийомів їжі дітьми з метою виявлення рівня апетиту при вживанні страв

щотижня

медична сестра, голова Ради з харчування

контроль

              ведення документації з харчування відповідальними особами;

              дотримання принципів та стандартів НАССР;

              дотримання технології приготування страв;

              дотримання вимог особистої гігієни працівниками причетними до харчування дітей у ЗДО;

              дотримання вимог особистої гігієни працівниками причетними до харчування дітей;

              культура споживання їжі дітьми під час організації харчування у групах;

              санітарно-гігієнічний стан місць харчування дітей;

              дотримання вимог щодо харчування працівників;

              дотримання техперсоналом правил миття посуду під час організації харчування у групах;

              дотримання норм зберігання добових норм;

              реальний стан складського обліку продуктів харчування у коморі та їх зберігання;

              за виконанням зауважень Держпродспоживслужби та інших структур, що стосується харчування

щомісяця

медична сестра, голова ради з харчування

самоосвіта

Ознайомлення з публікаціями в періодичній пресі та спеціальній літературі щодо харчування дітей в ЗДО

по мірі надходження

 

 

2.6. РАДА З ОХОРОНИ ПРАЦІ

 

Форма проведення заходу

Тема заходу

Термін проведення

Відповідальний

Хвилинки презентації

Ознайомлення учасників освітнього процесу з нормативними документами, в яких висвітлюються питання охорони життя і здоров’я дошкільників та ОП у воєнний період.

вересень

директор ЗДО

контроль

Систематичне здійснення контролю за дотриманням санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил, техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників в умовах воєнного стану.

щотижня

завгосп

 

Проведення інструктажів з персоналом з питань охорони праці та дотримання ТБ  на робочих місцях, інструктажі з ПБ та ЦЗ в умовах воєнного стану

серпень, січень

директор, завгосп

контроль

Наявність інструкцій з охорони праці  на робочих місцях.

вересень

завгосп

контроль

Дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, виконання посадових інструкцій.

 

директор

 

Розгляд питання щодо попередження дитячого травматизму в ЗДО на педагогічних годинах, адміністративних та  виробничих нарадах.

щоквартально

директор

практичні навчання

Проведення практичного навчання працівників ЗДО  з цивільного захисту в умовах воєнного стану.

вересень

директор

 

Проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з питань безпеки серед батьків вихованців та охорони праці – серед працівників ЗДО під час війни.

упродовж року

 

директор

 

2.7. РОБОТА ЕКСПЕРТНОЇ КОМІСІЇ

 

Форма проведення заходу

Тема заходу

Термін проведення

Відповідальний

обговорення

Перегляд інструкції з діловодства  закладу дошкільної освіти,  положення про архів та ЕК

вересень

Директор

засідання експертної комісії

Розгляд пропозицій працівників ЗДО  щодо визначення строків зберігання документів, не передбачених чинними нормативно-правовими документами

Розгляд: • описів справ постійного, тривалого та тимчасового строків зберігання

• актів про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду

вересень

Директор

консультація

Проведення консультацій із працівниками ЗДО  з питань оформлення і формування справ, упорядкування, обліку та зберігання документів

упродовж року

особа, відповідальна за діловодство, голова ЕК

 

Вивчення якості оформлення документів і формування справ, стану впорядкування, обліку та зберігання документів

вересень

голова ЕК

 

Розгляд і схвалення номенклатури справ на наступний рік

грудень

голова ЕК

засідання експертної комісії

Підбиття результатів діяльності експертної комісії та визначення завдань на наступний рік Складання та затвердження плану роботи експертної комісії на наступний рік

 

 

        грудень

 

голова ЕК

огляд

Вивчення стану зберігання документів в архіві ЗДО

травень

особа, відповід. за діловодство.

 

Адміністративно- господарська робота

Вся адміністративно - господарська  робота була побудована на створенні відповідних, безпечних умов для виховання, навчання та розвитку дітей в період карантину, воєнного стану.

Впродовж 9 місяців виконано наступні роботи : 

1. Всі групи та майданчики готові до літнього оздоровлення :

2. Оновлено зелену зону, подвір’я квітами.

3.Проведено  ремонт кімнати гігієни , різновікової групи та музично-спортивної зали.

 

 

 

Тема заходу

Термін проведення

Відповідаль

ний

Примітки

4.1.Забезпечення матеріально-технічних та навчально-методичних умов

 

Створення комфортних, безпечних, доступних та нешкідливих умов розвитку, виховання, навчання дітей та праці (ВСЗЯО):

- улаштування території закладу дошкільної освіти;

- улаштування укриття (в умовах війни);

- забезпечення розумних пристосувань для дітей з особливими освітніми потребами;

- забезпечення комфортного повітряно-теплового режиму, належного освітлення, водопостачання, водовідведення, опалення, прибирання території та приміщень, дотримання санітарно-гігієнічних вимог

 - забезпечення приміщень  необхідним обладнанням для забезпечення освітнього процесу та життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти

- створення предметно-просторового розвивального середовище, яке відповідає віковим особливостям здобувачів дошкільної освіти та сприяє формуванню у них різних видів компетенцій

2022/2023 н. р.

директор,

завгосп

 

 

4.2.Інструктажі з питань ОП, ЦЗ та БЖД

1. Проведення  інструктажів з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій (воєнного стану)

2.Проведення навчання з охорони праці.

3.Ознайомлення учасників освітнього процесу з нормативними документами, в яких висвітлюються питання охорони життя і здоров’я дошкільників.

серпень, грудень, травень

 

 

 

 

жовтень

 

по мірі надходження

 

виконано 

4.3. Сан. -просв. робота з усіма учасниками освітнього процесу

1.Систематичне ведення обов’язкової медичної документації щодо питань санітарно- просвітницької роботи.

2. Дотримання протиепідемічного режиму

3. Санітарно-просвітницька робота:

 - «Домедична допомога та поведінка персоналу у разі попадання чужорідного тіла в очі, вуха або дихальні шляхи дитини»;

- «Лихоманка у дитини. Що робити?»;

 - « Генеральне прибирання групових кімнат»;

- «Медичний супровід дитини з особливими потребами в умовах інклюзивної групи»;

- «Домедична допомога при забоях та травмах різної локалізації»;

- «Правила гігієни педагога під час організації харчування дітей»;

- «Організація питного режиму»;

- «Санітарно-гігієнічні вимоги до піску та ігор у пісочниці»

2022/2023 н. р.

 

 

 

2022/2023 н. р.

 

 

 

жовтень

 

 

 

листопад

 

грудень

 

січень

 

лютий

 

березень

 

квітень

 

травень

Сестра медична

виконано 

           

ІV. АДМІНІСТРАТИВНО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

 

 Аналіз роботи закладу за 2022/2023 н.р., самооцінювання  освітніх і управлінських процесів закладу освіти та внутрішньої системи забезпечення якості освіти, показали сильні та слабкі сторони діяльності ЗДО та окреслили коло питань, які необхідно реалізувати  в наступному навчальному році та намітити завдання закладу на 2023/2024 навчальний рік.

В закладі створені якісні умови для навчання, розвитку та виховання дітей. Заклад освіти щоденно  надає якісну освіту дітям. Режим роботи закладу задовільняє всіх учасників освітнього процесу.  А ле разом з цим виявились слабкі сторони роботи ЗДО :

1.                       Робота ЗДО з сім’єю, а саме педагогізація батьків, де батьки  перестають бути сторонніми спостерігачами, експертами, а є активними учасниками освітнього процесу, що потребують професійних порад від педагогів щодо навчання і виховання дітей.

2.                       Найнижчі показники моніторингу  дітей на кінець року за освітнім напрямом «Мовлення дитини»

3.                       Працівники ЗДО та батьки здобувачів дошкільної освіти недостатньо залучаються до розроблення плану роботи закладу освіти та інших стратегічних документів ЗДО.

 

ЗАВДАННЯ НА 2023/2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК :

 

1.  Продовжити розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти ЗДО «Малятко»

2.  Оптимізувати роботу з  дошкільниками за освітнім напрямом «Мовлення дитини». 

3.  Запровадити сучасні форми і сучасний зміст партнерської взаємодії ЗДО з батьками вихованців.

Розвиток нашого  закладу  можливий тільки за умов засвоєння нововведень та бачення власної перспективи розвитку. Головним є те, що заклад дошкільної освіти є другою домівкою для дошкільнят і ми прагнемо створити умови, де діти завжди зможуть отримувати любов і піклування, фізично розвиватись, зміцнювати здоров’я, надбати досвіт та знання, реалізовувати свої здібності, товаришувати, весело і щасливо жити.

Підводячи підсумки роботи за рік, я хочу подякувати педагогам закладу, обслуговуючому персоналу, батькам вихованців за спільну роботу, розуміння і підтримку, конструктивну критику і можливість реалізації наших ідей. Ми сподіваємося, що представлений матеріал дозволить вам сьогодні і надалі об'єктивно оцінити  діяльність всього  нашого закладу дошкільної освіти,  мене як керівника.
        Хочу подякувати батьківському комітету та усім батькам за розуміння проблем дитячого садка.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора